Apa dengan blog ini?

Tuesday, March 30, 2010

Kulit cantik kerana disiplin menggunakan produk Mary Kay

Salah seorang peserta Kelas Skin Care yang kami adakan baru-baru ini menyebut sesuatu yang amat menyukakan hati kami semua di Mary Kay.

Pelajar institusi pengajian tinggi ini datang awal untuk sesi facialnya di Bangunan Jaya 33. Kebetulan dia berkesempatan berkenalan dengan beberapa orang BC (kamilah, siapa lagi!) dan dia memberi komen berikut kepada BC yang mengendalikan sesinya.

1. Saya lihat orang-orang di sini kulitnya cantik-cantik belaka.
 
2. Kakak yang melayan saya tadi, saya boleh lihat banyak kesan jerawat dan parut pada wajahnya tapi kulitnya nampak cantik sekarang (sayalah tu!).

3. Kakak yang seorang lagi (Senior saya) saya boleh lihat kulitnya dulu buruk tapi sekarang kesan-kesan itu sudah tidak jelas lagi.

4. Dari pemerhatian saya, semestinyalah produk ini bagus sekali. Saya memang yakin dan ingin mencuba produk ini.

Apabila maklumat ini disampaikan kepada saya, saya berasa gembira dan bersyukur kerana kulit saya mendapat peluang menjadi lebih baik dari dulu!

Saya jarang menerima pujian begini, dan sebenarnya kurang suka dipuji. Tapi sejak kebelakangan ini, saya sering diberitahu kulit saya cantik. Jawapan saya tentulah, "Mary Kay!"

Ingin maklumat lanjut? Hubungi 0173016169.

No comments:

Post a Comment