Apa dengan blog ini?

Friday, October 9, 2009

Rahsia memudakan kembali wajah

Dapatkan 11 Nilai ini apabila saudari membeli satu set 4 produk.

 
Rahsia yang bukan lagi rahsia, memudakan wajah hanya dengan menggunakan rangkaian produk Timewise dari Mary Kay.

Apakah barang-barang tersebut?

1) Cleanser (pencuci)
2) Moisturizer (pelembab)
3) Day Solution (Krim Siang)
4) Night Solution (Krim Malam)
 

Apakah 11 nilai tersebut?

1) Manik-manik dalam cleanser menyingkirkan sel kulit mati. Selepas cuci, kulit terasa lembut, licin dan segar. Cleanser ini memberi saudari 3 manfaat sekaligus setiap kali menggunakannya iaitu mencuci kotoran, menyingkirkan sel kulit mati dan menyegarkan.

2) Formula dalam cleanser ini dapat mengurangkan garis-garis halus dan kedut dengan mempercepatkan proses pembaharuan semula jadi kulit.

3) Moisturizer pula memberi kelembapan yang memang diperlukan oleh kulit.

4) Day Solution mengandungi spf 35 melindungi kulit dari dipanah sinaran UVA/UVB. Pelindung matahari ini memberi kulit perlindungan daripada berbagai-bagai sebab yang menyebabkan penuaan kulit. Di samping itu, formula dalam krim ini membantu mencergaskan sel-sel kulit.

5) Peptida yang terkandung dalam Night Solution pula menggalakkan penghasilan kolagen lebih banyak. Kolagen diperlukan bagi melembut dan menegangkan kulit.

Bagi mendapat semua yang diperkatakan di atas, saudari perlu menggunakan Miracle Set yang mengandungi empat produk ini, menggunakannya setiap hari.

Hasilnya : saudari akan kelihatan lebih muda daripada usia sebenar. Tetapi, lebih menyeronokkan membuatkan mereka terkejut dengan memberitahu umur sebenar saudari!

Ingin mencuba secara percuma? Hubungi 0173016169


No comments:

Post a Comment