Apa dengan blog ini?

Sunday, May 24, 2009

Mary Kay System for Acne-Prone Skin


Kulit berjerawat akan kelihatan bertambah baik dalam masa hanya 3 hari saja! Inilah hasil ujian klinikal yang pernah dilakukan pada kulit muka yang teruk diserang jerawat.

2% asid salisilik yang dirumus dalam produk ini dapat menembusi pori bagi membersihkan minyak dan debu yang terperangkap, membantu mengatasi cacat-cela yang disebabkan akne dan mengawal minyak yang berlebihan. Sistem ini berasaskan tumbuhan seperti pokok Canadian Willowherb, sea heather dan burdock root.

Clarifying Cleanser
Pembersih ini membantu mengatasi masalah minyak berlebihan, memastikan kulit mati di permukaan kulit muka tidak terkumpul dalam pori.
Pore Purifying Serum
Serum ini membantu mengawal minyak yang mungkin menyebabkan jerawat. Ia diserap pantas ke dalam kulit, menjadikan pori kelihatan samar serta mengurangkan kilat muka.

Acne Spot Serum
Formula ini memperbaiki parut dan membantu mengurangkan timbulnya jerawat dengan cara mengelupaskan secara lembut. Krim yang amat berkesan ini pantas menyerap dan tidak meninggalkan sisa.

Ingin cuba? SMS ke 0173016169
Nota: Saya syorkan supaya pengguna memakai pelembap yang sesuai sewaktu menggunakan set akne ini. Set ini mungkin akan mengeringkan minyak bawah lapisan kulit jadi kulit akan menjadi tandus.

No comments:

Post a Comment