Apa dengan blog ini?

Tuesday, May 19, 2009

Testimoni pengguna produk Mary Kay


Model yang sudah berusia lewat tiga puluhan ini menggunakan produk Mary Kay seperti berikut bagi mendapatkan hasil warna kulit yang sekata, sentiasa lembab tapi tidak berminyak.

1) Membersihkan wajah dengan menggunakan Mary Kay Timewise 3 in 1 Cleanser setiap pagi dan petang.

2) Wajah disapu dengan Day Solution di sebelah pagi bagi memelihara wajah daripada dipanah sinaran UV yang boleh menyebabkan garisan-garisan halus terbentuk serta berlaku proses penyahwarnaan pada kulit wajah. Day Solution ini mengandungi sunscreen SPF25. Di sebelah petang, Night Solution disapu pada wajah. Night Solution mengandungi vitamin dan antioksidan serta digabungkan dengan peptida yang menggalakkan penghasilan kolagen. Campuran bahan-bahan ini dapat melenyapkan garis halus serta kedutan. Percayalah yang kulit anda sedang cergas bekerja semasa anda sedang tidur.

3) Selepas itu moisturizer pula digunakan. Pelembab ini dirumus dengan antioksidan generasi terkehadapan bagi melindungi wajah daripada diserang radikal bebas yang menyebabkan penuaan.

4) Oil-Free Hydrating Gel dapat mengembalikan semula keseimbangan kelembapan wajah anda dan melembabkannya selama 10 jam. Gel yang menyejukkan ini menyebabkan kulit anda terasa sehalus sutera, mengandungi ektrak rumpai laut yang dapat membantu melembutkan kulit, diperkaya dengan ektrak teh hijau serta Vitamin E. Gel yang tidak berminyak ini menyebabkan kulit terasa nyaman dan segar.

Hasilnya tergambar pada foto di atas.

Mahukan hasil sebegitu? Hubungi 0173016169 untuk skincare class appointment.
Free, no obligation!

2 comments:

  1. moisturizer pakai sebelum day n night solution @ slepas.....

    ReplyDelete
  2. Moisturizer dipakai selepas Day Solution pada siang hari, dipakai selepas Night Solution pada malam hari.

    ReplyDelete