Apa dengan blog ini?

Friday, July 17, 2009

Microdermabrasion - rawatan wajah, sekali guna sudah terasa seperti berwajah baru, bersih hingga berkeriut!


 

Apa kata Pengguna?

I started using this product about a month ago. I can not tell you the difference I have seen in my face. I had really bad acne scars and after using this for a month you can not see but one or 2 scars left on my face and I know they will be gone soon. The key is to use it no more than 3 times a week. It is sorta hard on your skin if you use it everyday. The lotion is wonderful and makes your skin so soft and pretty.

Saya baru menggunakan produk ini sebulan yang lalu. Saya sendiri tidak nampak sebarang perubahan pada wajah saya. Wajah saya teruk berparut disebabkan jerawat. Selepas menggunakan produk ini, satu dua parut di kiri wajah saya hilang. Saya tahu bekas parut ini akan lenyap. Kuncinya adalah jangan menggunakannya lebih daripada 3 kali seminggu. Jika sering menggunakannya, ditakuti wajah kita tidak tahan. Losyen (serum) itu memang hebat, ia membuatkan kulit menjadi lembut dan nampak cantik.

This product is amazing, I can't believe the difference it's made in my skin. I don't know how it does it but this product makes my skin look *amazing*. Fresh, soft, and ultra clean. Due to major sun damage years ago, I have larger pores on my nose/chin/forehead. This product refreshes my skin leaving it ultra clean and ultra fresh. I can tell the difference in photographs from when I started using this product, it's that good. It lasts a long time, even with the $30 price. A little goes a long way. Don't rush through using it, take your time and the results will amaze you.

Produk ini memang hebat. Saya sendiri tidak percaya apa yang telah berlaku pada kulit wajah saya. Produk ini memang menjadikan kulit saya cantik. Kulit saya berasa segar, lembut dan sangat bersih. Wajah saya teruk dirosakkan oleh sinaran matahari beberapa tahun dulu. Pori di hidung, dagu dan dahi besar-besar. Produk ini menjadikan kulit saya sangat bersih dan saya berasa sangat segar. Gambar saya pun nampak berbeza selepas menggunakan produk ini. Ia pun tahan lama walaupun sedikit mahal. Pakai sedikit saja sudah cukup. Jangan tergesa-gesa, gunakan sedikit-sedikit dan hasilnya akan menakjubkan anda.

Ingin cuba? Hubungi 0173016169.

No comments:

Post a Comment