Apa dengan blog ini?

Tuesday, September 8, 2009

Hamper Raya

Harga hamper : sila rujuk pada foto
Hadiah sampingan boleh ditukar kepada produk berikut dengan tambahan harga:-
Paatchi Chocolate : tambahan RM100
Cookies (for 50 pcs) : tambahan RM50

Hamper biasa mengandungi Belgium Chocolate dan sejambak bunga kering, seperti yang dapat dilihat dalam foto.

Delivery : Within Klang Valley - free



Set penjagaan badan, membantu menyingkirkan selulit dan mengecilkan sehingga 1/2" saiz badan apabila krim ini disapu pada badan malam dan siang. Ia dapat membantu menegangkan kulit badan serta melembapkannya.




Set penjagaan badan Loofah Body Scrub dan Losyen Badan. Loofah body scrub dapat menanggalkan daki yang tidak dapat dibersihkan dengan sabun biasa. Warna kulit kembali menjadi sekata. Losyen badan menjadikan badan sentiasa lembab.




Set lengkap Body Spa yang merangkumi Loofah Body Scrub, Shower Gel, Losyen Badan dan Body Spray.



Set lengkap bagi penjagaan kulit kering. Ia merangkumi Pembersih, Penyegar, Masker dan Pelembap. Set ini berasaskan ginseng, oat dan delima serta ada tambahan ekstrak bunga raya. Ia membantu melembapkan kulit kering, menyingkirkan rasa 'ketat' dan kemerah-merahan.

Set ini boleh ditukar dan disesuaikan dengan jenis kulit.



Set Hands Spa ini mengandungi 3 produk iaitu Losyen Malam, Losyen Tangan dan Scrub untuk tangan. Pernah memenangi award scrub tangan terbaik pada tahun 2007. Scrub membantu menghaluskan tangan yang kasar sehingga lembut dan halus seperti satin.



Set ini mengandungi produk yang mengandungi 4 tiub serum yang perlu dihabiskan dalam tempoh sebulan dan hasilnya amat menakjubkan. Ia mencerahkan dan menghaluskan kulit, menonjolkan pipi, mengurangkan kesan parut dan kedut. Cairannya sungguh halus, cepat diserap ke dalam kulit. Semprotkan 3 kali dan sapu ke wajah dengan gerakan ke atas an keluar. Sebatang lipstick turut disertakan.



Set Ajaib Anti-Penuaan ini dinamakan Miracle Set dan sememangnya anda akan berasa begitu ajaib selepas memakainya. Set ini mengandungi 4 produk iaitu 3 dalam 1 pembersih (membersihkan, menyegarkan dan mengelupaskan), krim siang yang mengandungi spf 25, melindungi wajah daripada diserang sinar UV, krim malam yang mengandungi bahan yang dapat meningkatkan pengeluaran kolagen dan mengurangkan kedut, serta pelembap.

Terdapat dalam kombinasi kulit kering dan kulit berminyak. Hamper boleh disesuaikan dengan jenis kulit.


Set Microdermabrasion ini mengandungi 2 produk yakni pembersih dan serum. Pembersih yang mengandungi kristal halus ini akan membersihkan hingga ke dalam garis-garis halus, melenyapkan kedutan halus, menghaluskan pori kasar dan melicinkan kulit wajah.

Serum ini mengandungi vitamin, antioksidan dan antiradang. Ia melengkapkan kerja yang sudah dilakukan oleh pembersih tadi dan .



Set ini mengandungi Oil Free Hydrating Gel yang dapat memberikan kelembapan selama 10 jam. Kulit menjadi halus, gebu dan mekap tahan lama. Ia diperkaya dengan Vitamina E. Kulit terasa nyaman dan segar apabila memakainya. Sesuai digunakan bagi kulit berminyak. Sebatang lipstick disertakan sama.

Berminat? Hubungi 0173016169

No comments:

Post a Comment