Apa dengan blog ini?

Monday, April 27, 2009

Testimoni produk Mary Kay



Testimoni wajah sebelum dan selepas menggunakan produk Mary Kay.

Gambar sebelah kanan tidak menggunakan sebarang produk penjagaan kulit. Wajah penuh dengan bekas jerawat kemerah-merahan, berminyak dan berkilat di dahi tapi kering di pipi.

Gambar di sebelah kiri kurang kilat manakala bahagian bibir lebih bersih dan tidak lagi kusam. Beliau mencuci wajah dengan Eye Makeup Remover, TimeWise 3 in 1 Cleanser, kemudian disapu dengan Day Solution (mengandungi SPF), Hydrating Gel dan TimeWise Moisturizer.

Wajah kelihatan lebih matt selepas disapu dengan foundation, kelihatan lebih natural selepas foundation disapukan beberapa minit. Ini adalah kerana suhu badan telah mensebatikan warna mekap lalu menjadikan foundation di wajah nampak lebih natural seakan-akan tidak bermekap. Apabila wajah berpeluh, ia blend pula dengan foundation. Dengan cara ini, foundation tidak merekah atau retak di bahagian wajah yang sering dikedutkan kerana gerakan wajah seperti makan, senyum, ketawa atau berkerut!

Kos penjagaan wajah ini : RM663.00 (approx RM165 sebulan bagi 4 bulan)(tidak termasuk mask yang berharga RM80, dipakai seminggu sekali)

Ingin cuba secara percuma? Hubungi 0173016169.

No comments:

Post a Comment