Apa dengan blog ini?

Tuesday, December 15, 2009

Pengalaman peribadi dengan Mary Kay skincare

Apakah produk yang benar-benar terkesan di hati saya ketika kali pertama saya mencuba produk ini?

1) Pelembap - kerana ia tidak berminyak, tidak meninggalkan kesan minyak di wajah saya, terus diserap ke dalam kulit. Wajah saya kelihatan berminyak tetapi apabila disapu, ia bukan minyak. Wajah saya nampak glowing rupanya!

2) Satin handscrub - kerana kedut-kedut yang disebabkan kulit dimamah usia nampak kurang ketara kerana kulit sudah bersih. Semakin selalu tangan discrub, kulit sekitar tangan semakin licin dan halus. Kedut-kedut pun semakin kurang.

3) Day Solution - krim ini terus diserap ke dalam kulit

4) Night Solution - krim ini sejuk dan terus diserap ke dalam kulit. Kulit saya serta-merta berasa bertenaga.

5) Masker - Separuh wajah disapu dengan masker bagi membolehkan saya membuat perbandingan. Selepas masker dibersihkan, kulit saya nampak matte dan lebih bersih, tidak lagi berkilat seperti sebelumnya. Liang roma nampak lebih kecil.

6) Foundation - Ia terasa ringan dan muka tidak berasa lekit atau berat. Apabila diteliti pada cermin, wajah kelihatan berbedak. Sebelum ini, saya menggunakan Bobby Brown foundation tapi kini bertukar ke Mary Kay kerana ia lebih murah, tahan lama dan tidak meninggalkan kesan retak atau pecah-pecah.

1 comment:

  1. Akk kat area mana? Sy nk membeli tp perlukan personal coaching sbb ini baru 1st time nk cuba... bleh wa sy 0122033840

    ReplyDelete