Apa dengan blog ini?

Monday, February 1, 2010

Mahu belai-belai bahagian mata anda?


Selepas berhari-hari menterjemah, mengadap laptop, mengupdate blog, kedai online, membaca online dan sebagainya, mata menjadi penat. Walaupun saya tiada masalah hitam sembap atau lebam kerana kurang tidur, tapi bahagian mata sudah kelihatan kering. Apabila bahagian bawah mata sudah kering, kelihatan muncul kedut di bahagian bawah mata. Ia menjadi lebih ketara apabila memakai foundation. Foundation tidak lekat dengan cantik apabila kulit menjadi kering. Bahagian kulit itu akan kelihatan berkeping-keping.

Saya ambil Indulge Soothing Eyes (gambar tertera di atas) dan sapu lebih sedikit pada bahagian mata sebelum masuk tidur, lebih kurang jam sebelas malam tadi. Saya terjaga awal pagi ini dan terasa mata lebih segar. Menakjubkan juga krim ini.

Semasa memakainya, ada terasa sejuk menyengat. Kemudian saya tepek bahagian mata dengan kapas basah lalu tidur dengan rasa nyaman! Jika mata anda terasa pedih semasa menggunakan krim ini, itu bermakna krim ini sedang bekerja. Sembap bawah mata Insya Allah akan hilang.

Cubalah.

Sebagai penambahan baru dalam sesi skin care yang saya anjurkan, saya akan menggunakan krim ini kepada anda.

Jika berminat mahu membelinya atau mencubanya dalam kelas skin care, hubungilah saya di 0132139063!

No comments:

Post a Comment